Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Κοριτσάκι θέλεις να παίξουμε;

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010
Η Σούπερ Σκιουρομανούλα με προσκάλεσε σε ένα  ένα BLOGοπαίχνιδο!


Πολύ μ'αρέσει! :D


Το παιχνίδι έχει ως εξής....


-Γράψε ποιος σε προσκάλεσε στο παιχνίδι
-Γράψε 10 πράγματα που αγαπάς
-Κάλεσε 10 ακόμη bloggers να παίξουν κι αυτοί στο παιχνίδι


Έχουμε και λέμε λοιπόν!


Αγαπώ πολύ.......

  1. Το μωράκι μου!
  2. Τον αντρούλη μου!
  3. Μαμά -Μπαμπά φυσικά
  4. Τον ήλιο
  5. Τη θάλασσα
  6. Το παπλωμά μου (είναι και βαρύ...καταλαβαίνετε!)
  7. Τις wi-fi συνδέσεις (σε άσχετα μέρη εννοώ )
  8. Τα παιχνίδια
  9. Τα κοκτέιλς
  10. Τα καλοκαιρινά φρούτα
Προσκαλώ με παιχνιδιάρικη διάθεση!
  1. Είμαι Μαμά
  2. Μammaka
  3. Γλυκό ... από σπίτι
  4. Κοιλίτσα.com
  5. Κάντο μ'αγάπη
  6. hoolaboola
  7. Μαμάδες Μπαμπάδες
  8. Babywearing
  9. Περί...Θηλασμού
  10. DuDuÑa Cheap Art
Καλά να τα περάσετεεεε!!!!!!!!!!!


Φιλιά Πολλά
Μαρία-Διονύσης


4 σχόλια:

skiouromanoula είπε...

Αχ τί καλά, κι εμείς παιδάκια δεν είμαστε;

Katerina είπε...

όμορφες αγάπες!!


καλημερα

Demi είπε...

Καλως σε βρήκα!!
Βραβείο απο εμενα για σενα σε περιμενει στο μπλογκ μου,ελα μια βολτουλα!

Unknown είπε...

Ενα βραβειο κι απο εμένα σε περιμένει στο ιστολόγιο μου!!! http://skeftomaiaraiparho.blogspot.com/2011/01/m.html