Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Η ιπτάμενη τούρτα :D (Γενέθλια Διονύση)

Τρίτη 1 Μαρτίου 2011
To Σεπτέμβρη που μας πέρασε είχαμε τα πρώτα γενέθλια! Επειδή είχα σταματήσει τη συγγραφική μου ιδιότητα (what?) δεν έγραψα ποτέ στο blog για το σούπερ ουάου πάρτυ μας.

Φανταστείτε λοιπόν! Χαμός!
Προετοιμασία απο το πρωί, φαγητά ,τούρτα από τα χεράκια μου!

Ο γιός μας είχε γενέθλια.... Είχε περάσει κιόλας ένας χρόνος!

Ξέρετε πολυ καλά πως είναι τα πρώτα γενέθλια. Καμία σχέση με τα δεύτερα :p 

Η μέρα πέρασε γρήγορα. Το απόγευμα ήρθανε κιόλας οι πρώτοι μικροί καλεσμένοι να ευχηθούν στον φιλαράκο τους Χρόνια Πολλά. Γεμίσαμε πολύ όμορφα δώρα. Τα παιδιά παίζανε. Φυσικά φάγαμε και το κατιτίς μας.

Ιδού και ο μπουφές...............




Ο Διονυσάκης με τη μαμά(εμένα καλέ!)






Όλα κυλούσαν όμορφα και αρκετά συνηθισμένα μπορώ να πω...

Μέχρι που....


 ...........................Η τούρτα προσγειώθηκε στο καλοριφέρ.

Φανταστείτε τη φάτσα μου. Σα το θυμάμαι! Γελάω συνέχεια. Βέβαια εκείνη τη στιγμή άνετα θα έκλαιγα.. χαχαχα! 

Μετά όμως, κοιμίζοντας τον μικρό εορτάζοντα είπα στον εαυτό μου ότι μακάρι να κάνουμε μαζί άλλα εκατό γενέθλια και σημασία έχει να είναι καλά το μωράκι μας!

Έτσι για την ιστορία να πω ότι ητανε cheese cake.
Ήτανε τόσο νόστιμο που πήρανε όλοι κουταλάκια και το φάγανε απευθείας απο το καλοριφέρ χαχαχα!



P.S.1  Μη με ρωτήσετε ποιός και πως τη προσγείωσε. Είναι ο πιο γλυκός άνθρωπος του κόσμου. Aφού σκεφτείτε μετά αντί για τούρτα σκεφτήκαμε να φάμε τη Μάντυ.
(Ooops!!!!)

P.S.2 Του χρόνου δε θα κάνω cheese cake αλλά απο αυτές τις περίεργες με ζαχαρόπαστα και μπιχλιμπίδια. Οπότε κανονίστε!

Ήτανε τα πιο όμορφα γενέθλια! Θα τα θυμόμαστε για μια ζωή!
Και του χρόνου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


















2 σχόλια:

sstamoul είπε...

Χρόνια πολλά! Να περνάτε καλά, αυτά είναι που θα θυμάστε, την "ιπτάμενη τούρτα" και τα γέλια μετά!

Μαμά Μαρία είπε...

Στέλλα!!! Ευχαριστούμε πολύ!Τι κάνεις!
Σε σκεφτόμουν σήμερα!
Μπήκα στο μπλογκ σου και κοίταζα πως "φορέσω " τον Διονυσάκη τη Κυριακή που θα κατεβούμε με καρναβαλικό γκρουπάκι! Μεγαλώνει το μωρό μου και δεν τον αντέχω για πολύ!
ΜΟυ έχει λέιψει που τον είχα πάνω μου για ώρες! Ανυπομονώ να κάνω και άλλο μωράκι! χεχε!
Τα γενεθλιά μας ήτανε επεισοδιακά και περάσαμε τέλεια! Όντως αυτά είναι που μένουνε μετά!
Φιλιά πολλά!